ADSENSE

Tuesday 10 January 2017

BAYI BERTAHI MATA

Hai..
Pagi ni nak cerita pengalaman sendiri..
Masa alisha baru lahir dia bertahi mata yang banyak..
Pagi bangun tidur tak boleh buka mata pon..Sian tengok..
Orang cakap panas dalam..

MIL cakap letak air susu ibu kat mata dia..Lama-lama dia ok..
Tapi saya tengok mata alisha sama je..Dah banyak hari letak air susu ibu ni..
Berjangkit pulak ke mata sebelah kiri..Dua2 x blh bukak..

Saya pon menggoogle la..he3...
Dah tanya Klinik kesihatan pon dia cakap lama2 ok la..
Ini terjadi sebab salur air mata dia belum matang lagi..

Last2 saya pergi farmasi beli ubat..Masa tu baby dalam pantang lagi..
Saya titik dalam mata dia..
Dua hari je mata dia dah ok..Sampai la sekarang..
Alhamdulillah anak mama dah sembuh..

No comments:

Post a Comment

PERDANA MENTERI MALAYSIA TUN DOKTOR MAHATHIR MOHAMAD

Selamat pagi.. Harini saya saja nak kongsi pengalam saya berjumpa PM kita..Saya sebenarnya hanya sekali jumpe Tun dalam hidup saya. Masa t...