ADSENSE

Tuesday 3 January 2017

NESTLE NAN HA (HYPOALLERGENIC) UNTUK CMPA

Akhirnya..papa belikan alisha susu ni..
Mahal bebeno..1 tin 800gm RM108.00..
Mahal tu no 2...no1 janji alisha serasi dengan susu ni..

Apa yang saya tengok sejak minum susu ni, alisha masih muntah..
Membuang tak meneran..3 x / day..
Minum 4 oz je..Muntah ada juga..Yang bagusnya alisha kan batuk berkahak..
Minum susu ni dia muntah keluar kahak..Batuk makin ok..

Tidur pon lebih lama..Tak meragam..Tak kembung..
Nak tidurkan siang atau pon malam mmg senang..
Saya stop terus susu frisolac comfort bagi batuk alisha ok..
Tak kan nak buang susu tu..simpan la dulu..dah la mahal..

Papa kata jangan membazir.. Adoi..
Sape nak susu boleh la contact saya. kat umah ada susu yang guna sekali dua je.. NAK JUAL DENGAN HARGA MUARAH2 JE.. (SIMILAC LF, SIMILAC TOTAL COMFORT,MAMEX HA,NOVALAC AR, FRISOLAC COMFORT,NAN HA DAN NAN RUMUSAN BAYI)

Next saya nak cuba enfalac a+ AR pula..
Buat masa ni bagi je dulu nan HA..
 Papa beli nan HA tin besar ok..masak la nak habiskan..
As long as alisha ok, teruskan je la..

No comments:

Post a Comment

PERDANA MENTERI MALAYSIA TUN DOKTOR MAHATHIR MOHAMAD

Selamat pagi.. Harini saya saja nak kongsi pengalam saya berjumpa PM kita..Saya sebenarnya hanya sekali jumpe Tun dalam hidup saya. Masa t...