ADSENSE

Saturday 14 September 2013

MAK AJI BIDAN KAMPUNG

Hai...

Lama sangat rasanya menyepi. Masih memujuk hati dan mengumpul kekuatan diri...
Sungguh menguji ketabahan hati bila bercerita topik zuriat ni...Wah macam puisi la pula ye...hehehehe

Usaha tetap usaha...jgn putus asa..harap usaha berjaya dengan izin-NYA..
Ni nak share cerita dengan kawan-kawan semua...
Ini kisah kakak ipar sendiri.. Dia pon susah juga dapat zuriat...
Haaaaa......akhirnya dia mengandung setelah 10 tahun menunggu...sungguh menaikkan semangat aku.. Masa balik kampung hari tu, dia pergi la urut dengan mak aji ni.. Lepas kali pertama urut, hem belum rezeki dia..then tak menjadi..Tapi dia cuba urut kali kedua...Alhamdulillah, dia berjaya juga hamil..ni dah masuk 5 bulan..Wah hepinyer dia..Moga selamat semuanya...

Aku pon gi la juga urut dengan mak aji ni...time tu g dengan mertua dan adik ipar je..hubby ada keje..hem x pe la...gi je la kan...Mak aji tu urut dia kata ada lemak sikit baru nak jadi..then dia kata dia dh urut bagi hancur....hehehehehe...

Tup-tup aku pon x peot2 la juga...sampai la lewat 3minggu baru la buat test UPT...
Tp, sungguh kecewa bila dapat result -ve....Hubby kata tak pe..kan kakak pon gi kali kedua baru jadi...nasib hubby bagi semangat..Dia kata nanti kita g lagi sekali...Kita usaha lagi...

Wah x pe la..nanti usaha lagi kan...Ni tengah tunggu time nak balik kampung untuk urut kali kedua dengan mak aji ni..Dia susah skit sebab dia hanya urut hari selasa je...Kene apply cuti dulu la nampaknya...

Ok, bagi kawan-kawan yang masih berusaha, jangan putus asa ye...teruskan berdoa dan berusaha...

Jumpa lagi ye..



8 comments:

  1. As salam, sy nk tnya.. brapa ya bayaran nk dibayar utk mak aji klu jumpa urut dia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bole bagi nombor fone mak aji tu n alamat.tq. 014 2270315 wtsapp sy

      Delete
    2. Boleh tak dapatkan contect no mak aji ni? Saya nak tanya berkaitan kandungan songsang..

      Delete
    3. Boleh tak dapatkan contect no mak aji ni? Saya nak tanya berkaitan kandungan songsang..

      Delete
  2. As salam..
    Maaf, juz nak tanya,ni mak aji yang dekat taman rinting, johor ker? Tq

    ReplyDelete
  3. As salam..
    Maaf, juz nak tanya, ni mak aji taman rinting jb ker?

    ReplyDelete
  4. Assalam boleh sy dptkan no tel mak aji tu x?

    ReplyDelete

PERDANA MENTERI MALAYSIA TUN DOKTOR MAHATHIR MOHAMAD

Selamat pagi.. Harini saya saja nak kongsi pengalam saya berjumpa PM kita..Saya sebenarnya hanya sekali jumpe Tun dalam hidup saya. Masa t...