ADSENSE

Sunday 19 March 2017

SUSU NESTLE NAN FREE LACTOSE (TANPA LAKTOSA)

Selamat pagi semua..

Alhamdulillah alisha serasi dengan susu NAN LF.. Tak muntah dan berak pon ok..
Bila jumpa pakar, masa itu umur alisha 5 bulan, dia suruh try bagi susu biasa katanya susu LF ni tak bagus untuk digunakan jangka masa panjang. Bila dah ok, kene bertukar kepada susu biasa..

Balik je dari klinik, saya beli NAN RUMUSAN BAYI..Bagi alisha minum, alhamdulillah dia dah tak muntah..So, sampai la sekarang alisha minum susu ni..Kata doktor, muntah ni biasa terjadi pada bayi bawah 6 bulan..Ada susu yang boleh rawat muntah contoh nye AR..


No comments:

Post a Comment

PERDANA MENTERI MALAYSIA TUN DOKTOR MAHATHIR MOHAMAD

Selamat pagi.. Harini saya saja nak kongsi pengalam saya berjumpa PM kita..Saya sebenarnya hanya sekali jumpe Tun dalam hidup saya. Masa t...