ADSENSE

Saturday 23 November 2013

IUI KE 3

Hai...

Terasa cepat masa berlalu...
Masanya hampir tiba..
Hanya mampu berdoa dan tawakkal kepada-NYA..

IUI kali ni sangat berdebar...Terasa setiap kali teringat IUI, jantung berdegup kencang...
Saya kongsikan pengambilan ubat sebelum IUI...

Setiap pagi memang wajib makan asid folic 1 biji sehari

Day 3 Hingga Day 7  = Femara 2biji setiap pagi

Day 8 Hingga Day 10 = Menopur 150 iu

Day 10                         = TVS Scan

Day 11 Hingga Day 12 = Menopur 150 iu

Day 12                           = TVS Scan + Ubat Progyno 3 biji sehari

Day 13 Hingga Day 15  = Menopur 150 iu + Ubat Progyno 3 biji sehari


Day 15                            = TVS Scan + Ubat Progyno 3 biji sehari

Day 16                            = Ubat Progyno 3 biji sehari

Day 17                            = Ovidrel jam 7pm + Ubat Progyno 3 biji sehari

Day 18                            = Ubat Progyno 3 biji sehari

Day 19                            = IUI procedure






No comments:

Post a Comment

PERDANA MENTERI MALAYSIA TUN DOKTOR MAHATHIR MOHAMAD

Selamat pagi.. Harini saya saja nak kongsi pengalam saya berjumpa PM kita..Saya sebenarnya hanya sekali jumpe Tun dalam hidup saya. Masa t...