ADSENSE

Monday 25 July 2011

INGIN HAMIL

Assalamualaikum dan Selamat sejahtera.

Ilmu yang ingin dikongsikan ini adalah mengenai wanita yang ingin hamil. Setiap wanita yang mendirikan rumah tangga sudah pasti ingin mempunyai zuriat dari darah daging sendiri. Zuriat merupakan anugerah kurniaan dari-NYA yang tak terhingga.

Zuriat juga merupakan penyeri didalam rumah tangga. Tangisan dan gelak-tawanya memberikan seribu kemanisan yang mendamaikan. Tetapi Allah Maha Mengetahui, ada juga pasangan suami isteri yang masih belum dikurniakan zuriat setelah sekian lama mendirikan rumah tangga. Kita sebagai hamba-Nya harus berusaha dan memohon kepada-Nya.

Allah Maha Pemurah dan Maha Pengasihani. Setiap yang terjadi pasti ada Hikmahnya. Pada post akan datang, saya akan ceritakan pengalaman saya dalam usaha untuk mendapatkan zuriat. Jumpe lagi.
W'salam.....

No comments:

Post a Comment

PERDANA MENTERI MALAYSIA TUN DOKTOR MAHATHIR MOHAMAD

Selamat pagi.. Harini saya saja nak kongsi pengalam saya berjumpa PM kita..Saya sebenarnya hanya sekali jumpe Tun dalam hidup saya. Masa t...