ADSENSE

Monday 25 July 2011

PENGENALAN

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah bersyukur saya kehadrat Ilahi kerana diberi kesempatan untuk mempunyai Blog sendiri. Diharapkan dengan adanya Blog ini, dapat saya berkongsi serba sedikit ilmu pengetahuan bersama wanita di seluruh dunia. Dan saya juga mengalu-alukan pendapat serta idea semua wanita di seluruh dunia untuk dikongsikan bersama.

Blog saya ini baru dipermulaan. Saya akan berusaha untuk cuba memuatkan dengan ilmu pengetahuan serta panduan bagi kaum wanita yang khususnya.

Wanita hiasan dunia dan seindah hiasan adalah wanita solehah. Wanita atau lebih dikenali dengan kaum hawa merupakan insan yang istimewa. Setiap individu mempunyai pendapat yang berbeza mengenai definisi wanita.

Pada pandangan saya sendiri, wanita adalah insan yang kuat dan penuh dengan nilai-nilai yang terpuji.Tangan wanita yang menghayun buaian, boleh menggongcang dunia.Insyaallah. 

No comments:

Post a Comment

PERDANA MENTERI MALAYSIA TUN DOKTOR MAHATHIR MOHAMAD

Selamat pagi.. Harini saya saja nak kongsi pengalam saya berjumpa PM kita..Saya sebenarnya hanya sekali jumpe Tun dalam hidup saya. Masa t...