ADSENSE

Wednesday 21 December 2016

ANAK PEREMPUAN MAMA

15.9.2016 selamat melahirkan baby girl seberat 4.12kg..
Nur Alisha Sofia nama diberi...Yeay...boleh jadi geng mama...
Hurm...kali ni pon czer juga..Alhamdulillah semuanya selamat..
Sekarang Alisha dah masuk 3 bulan..saya pon dah start keje..

Barulah sempat nak update blog...he3..Rindu rasa nyer nak berkongsi cerita dengan rakan2 semua...
Adam anak 1st dah 2 tahun 1 bulan.. Suka sangat usik adik..mcm jeles pon ada bila mama pegang adik..
Tp, anak pertama adalah istimewa...dari dia saya belajar cara nak handle baby..
Dengan berbekalkan ilmu tu, saya jadi mudah untuk uruskan Alisha..

Sekarang keluarga kecil saya terasa lebih ceria..Alhamdulillah..



No comments:

Post a Comment

PERDANA MENTERI MALAYSIA TUN DOKTOR MAHATHIR MOHAMAD

Selamat pagi.. Harini saya saja nak kongsi pengalam saya berjumpa PM kita..Saya sebenarnya hanya sekali jumpe Tun dalam hidup saya. Masa t...