ADSENSE

Monday 26 December 2016

SIMILAC TOTAL COMFORT UNTUK Regurgitation / Regurgitasi

Hai..Selamat pagi..
Wah pagi nyer saya update blog hari ni..he3..
Saya nak share cerita susu similac total comfort..
Hati berbunga-bunga bila jumpa susu ni...harapan agar alisha boleh terima susu ni...

Akhirnya saya cuba la susu ni.. bagi 3oz..
Hurm, hampa..alisha muntah susu juga..
Lepastu esoknya keluar biji2 merah kat muka dia..malam dia tdo lena je..
Saya bagi lagi esoknya 3oz..muntah..dan ruam tu makin byk..
Memang sah anak saya alah susu ni..
Saya stop bagi susu ni takut ruam makin teruk...
So, saya continue bagi dia frisolac comfort+frisolac..

Dalam hati nak juga cuba s26 gold, tp fobia dah..
kesian kat baby..
Saya baca dalam blog,
ramai juga cakap bby still muntah minum susu ni..Jadi, saya rasa tak kan cuba dah susu lain buat masa ni..

Plan nak jumpa pakar lagi sekali minggu ni nak mintak nasihat lain..
Allah, kalaulah susu mama ni cukup, alisha x payah nak minum susu FM dah sayang..
Moga alisha cepat besar dan sihat slalu..

Kalau ada yang tau FM apa yang sesuai, tlg la update saya ye..
tqvm..




No comments:

Post a Comment

PERDANA MENTERI MALAYSIA TUN DOKTOR MAHATHIR MOHAMAD

Selamat pagi.. Harini saya saja nak kongsi pengalam saya berjumpa PM kita..Saya sebenarnya hanya sekali jumpe Tun dalam hidup saya. Masa t...