ADSENSE

Wednesday 21 December 2016

SUSU ANMUM & MAMEX CHEERISH UNTUK ALISHA

Kesian anak mama..
Masa lahir, susu badan takde sangat..
Bby kene kuning yang tinggi...Bacaan 300 lebih..
Saya pam, mkn petua mcm2 susu masih x cukup..
Jadi untuk cepat turunkan bacaan kuning, saya bagi anmum dekat alisha..

Mulanya mmg ok..Alisha minum 2oz sekejap je habis..Lepas susu, tido lagi..
Saya kejutkan dia setiap 2 jam untuk minum susu..
Dekat 1mggu minum susu anmum ni, alisha tak membuang..
Bacaan kuning tak turun..Kene gi hospital duduk bawah lampu 2 malam..

Saya dan hubby bercadang untuk tukar susu formula yang lain..mungkin anmum x serasi...
Mulalah cari info dekat blog2 dan forum.. Macam2 jenis susu..Fening mak..
Dulu abg pon sembelit, saya bai mamex cheerish dia ok..Saya pon cuba la untuk Alisha, Malangnya naik ruam dekat muka..Mungkin x serasi lg dengan dia..Susu ni bg je abang habiskan..he3..x la membazir..


No comments:

Post a Comment

PERDANA MENTERI MALAYSIA TUN DOKTOR MAHATHIR MOHAMAD

Selamat pagi.. Harini saya saja nak kongsi pengalam saya berjumpa PM kita..Saya sebenarnya hanya sekali jumpe Tun dalam hidup saya. Masa t...