ADSENSE

Tuesday 15 May 2018

BOTOL SUSU UNTUK BAYI - ELAK KELIRU PUTING NUK / PIGEON / SIMBA

Selamat Petang semua..

Cerita pengalaman botol susu ni, dah banyak saya cuba..
Untuk anak pertama guna botol Pigeon tetapi puting NUK Latex.
Sebabnya puting Pigeon dia tak nak..

Botol pigeon PPSU Slim Neck / Standard Neck ni hanya ada 8oz je yang paling banyak. Jadi saya tukar kepada botol susu brand SIMBA PPSU.. Botol ni best sebab ada 11 oz...Dsign pon cantik.

Anak yang kedua pula guna botol pigeon juga...Tapi yang wideneck PPSU. Puting pon guna pigeon juga.Botol ni time offer murah la skit. Trade in yang lama, boleh beli yang baru rm30 je..Jimat kan...

Sebelum jumpa botol yang sesuai, saya dah cuba botol avent,tometippee (eh btol ke eje ni..he3)dan NUK. So, memang pigeon la yang paling ok closed to mother breast.

Tq pigeon..walau agak mahal, tp botol yang PPSU boleh guna sampai 1 tahun...so, ok la kan...tahan lama dan tahan panas...

No comments:

Post a Comment

PERDANA MENTERI MALAYSIA TUN DOKTOR MAHATHIR MOHAMAD

Selamat pagi.. Harini saya saja nak kongsi pengalam saya berjumpa PM kita..Saya sebenarnya hanya sekali jumpe Tun dalam hidup saya. Masa t...