ADSENSE

Thursday 3 May 2018

TADIKA LITTLE CALIPHS UNTUK ADAM DANIAL #BAYI IVF MAMA

Hai..

Ini update tentang anak #IVF saya...Muhammad Adam Danial...
Seperti anak2 yang lain, dia juga aktif dan membesar dengan gembira..
Ditambah dengan kehadiran adiknya alisha, lagi la meriah..
Gelak tawa dan tangis diorg memeriahkan lagi keluarga kecil kami...

Sebenarnya saya survey banyak tadika untuk Adam..
Ambil kira jarak, kos dan keselamatan...
Sebenarnya ada 2 tadika yang lekat di hati.. Al-Baghdadi Playtime Centre dan Little Calips..
Dua2 ni dekat dengan rumah...

Dari segi yuran, lebih kurang je... Akhirnya saya pilih Little Caliphs...
Alhamdulillah dah masuk bulan ke 5 disana...
Adam banyak belajar..Yang paling mama hepi adam dah pandai berdikari dan ingat solat...

LC ni dia terapkan nilai islam dan juga bahasa inggeris...
Ada beberapa perkataan yang adam selalu sebut kat umah.. Use 3 fingers.. Line up please..
Macam best..tengok improvement dia..

Tinggi harapan saya untuk anak2..saya nak mereka jadi hafiz dan hafizah...
Jadi, saya kene mula dari sekarang..pilih tadika yang terbaik..supaya senang nanti..
Sekolah rendah pon saya dah survey...Ada yang saya dah tanya yuran..ada yang mahal dan mampu...

Perancangan awal ni perlu..supaya kita sebagai mak ayah ni lebih bersedia dari segi duit dsb...
Sekarang adam baru 4 tahun.. tahun depan masih dalam perbincangan nak stay LC atau nak pindah Al-Baghdadi (APC)...

Adik pon tahun depan 3 tahun... APC dah terima start umur 3 tahun... LC start umur 4 tahun.. Kalau tahun depan adik APC, abg pon APC la juga... senang mama nak ajar kat rumah..dan juga cuti sekali..

No comments:

Post a Comment

PERDANA MENTERI MALAYSIA TUN DOKTOR MAHATHIR MOHAMAD

Selamat pagi.. Harini saya saja nak kongsi pengalam saya berjumpa PM kita..Saya sebenarnya hanya sekali jumpe Tun dalam hidup saya. Masa t...