ADSENSE

Thursday 3 May 2018

NOVALAC DIARINOVA.. Berkesan untuk bayi cirit

Hai....

Saya nak kongsikan susu yang paling cepat hentikan cirit bayi...
Novalac Diarinova.
Susu ni agak mahal..
Dalam susu ni ada pisang dan epal...Bau dia wangi je...
Susu ni agak pekat sedikit...Tp sha suka...

Saya pernah try bagi untuk sha, memang cirit terus stop...
Satu tin tu tahan untuk seminggu...Ngam la bagi perut sha betul2 pulih dari cirit..
Boleh beli di farmasi..harga rm95..

Lepas stop cirit, saya bagi susu soya..sampai sekarang sha ok dengan soya...
Orang cakap soya tak bagus..Jadi harap sangat sha boleh terima formula asal dia semula...
Sekarang masih mencuba..Tp masih belum berjaya lagi..Sabar ye mama..hi3..




No comments:

Post a Comment

PERDANA MENTERI MALAYSIA TUN DOKTOR MAHATHIR MOHAMAD

Selamat pagi.. Harini saya saja nak kongsi pengalam saya berjumpa PM kita..Saya sebenarnya hanya sekali jumpe Tun dalam hidup saya. Masa t...