ADSENSE

Thursday 3 May 2018

SUSU FORMULA SOYA ISOMIL / DUGRO SOY

Hai... Pagi semua..

Hari ni saya nak kongsi pengalaman alisha lagi...he3..
Banyak betul tukar susu formula...
Kisahnya bermula bila sha ni cirit..lepas susu je cirit...
Saya pergi jumpa pakar terus..kesian tengok bontot dia dah merah...

Kali ni saya mintak nasihat paeds dekat Kajang...
Doktor ni sangat teliti...semua dia check..
Macam2 soalan di tanya...

Akhirnya dia suruh sha minum susu soya...siap bagi sample isomil lagi..
Susu formula lembu terus stop...Doktor cakap minum susu soya ni 2 hingga 3 bulan..
Then try slow2 tukar susu asal dia...

Now dah cukup 3 bulan... saya try bagi susu formula lembu tu, tak berjaya lagi...
Masih cirit..Lepas je susu, mesti yak yak...he3..
Tak pe.. tggu lg seminggu, kita cuba lagi ye...

Ada tak kawan-kawan kat sini yang sama kes macam sha ni..
Boleh share ye...
Tq semua...

No comments:

Post a Comment

PERDANA MENTERI MALAYSIA TUN DOKTOR MAHATHIR MOHAMAD

Selamat pagi.. Harini saya saja nak kongsi pengalam saya berjumpa PM kita..Saya sebenarnya hanya sekali jumpe Tun dalam hidup saya. Masa t...